על צל וצללים
אחרי הטיפול הנפלא של אנדרסן בצל, לא הייתי מעז בתור סופר לכתוב עוד משהו בנושא הזה. אבל רבים מאוד לא שמעו את האזהרה שלי.
קרא עודאחרי הטיפול הנפלא של אנדרסן בצל, לא הייתי מעז בתור סופר לכתוב עוד משהו בנושא הזה. אבל רבים מאוד לא שמעו את האזהרה שלי.
קרא עודאנצל כאן את המפעל הזה, כדי להציג בפניכם מאיירים וספרי ילדים מvתקופה שcv חבריי ואני למדנו איור בבצלאל.
קרא עודכשנפתח בפניי המוסף 21 – שהקדים את דבר אחר ב-14 שנה – יכולתי להזרים אליו חלק גדול משפע הקריקטורות, בעיקר אלה שצוירו בשחור-לבן.
קרא עודכמי שמייד בוחן ואפילו שופט, החלטתי שיש לו, לג’ון ברנינגהם, יכולת מצוינת בשימוש בצבע, בטכניקה ובעיקר בטקסטורות.
קרא עודקשה להתחרות באריה נבון, אבל חשוב להבין באילו אילוצים של זמן וטכניקה נעשו האיורים שלו ב-1947, ואילו האיורים שלי נעשו ללא מגבלה.
קרא עודהיה זה מארק טוויין שאמר שאדם הראשון היה הכי מקורי – כאשר אמר משהו הוא היה בטוח שאיש לא אמר את זה לפניו. ואכן מארק טוויין הוא אחד היוצרים הכי מצוטטים
קרא עודיוצרת רב תחומית, שהשאירה אין-ספור עבודות בציור, בקריקטורה, בעיתונות ובספרות, ורוב מי שמזכיר את שמה, עושה זאת בעיקר בזכות המומינים.
קרא עודהצגה על פי סיפוריו של קרונזון: “שלושה הם הדברים אליהם כלתה נפש האדם בהיעדרם:…”
קרא עודאם ביצירה ספרותית יש לפעמים עורך שיכול לעזור לכותב ולייעץ לו מתי לגמור, הרי שבאיור אין לו יועצים.
קרא עודכשהיו באים אורחים, היו מעמידים אותי על כיסא, והייתי צריך לדקלם את כל השיר.
קרא עוד