והילד הזה הוא שמעון – מחווה לסמי מיכאל
כמו סופרים רבים, גם סמי לא כותב בספר את גילו של שמעון, אבל למאייר אין את הפריווילגיה הזאת.
קרא עודכמו סופרים רבים, גם סמי לא כותב בספר את גילו של שמעון, אבל למאייר אין את הפריווילגיה הזאת.
קרא עודיש לי אהבה מיוחדת למאיירים שאצלם הקשר בין הצבע לקו הוא חלקי, דהיינו, שבמקומות שהצבע מסביר היטב את הדמות או הנושא, אין שום צורך בקווים.
קרא עודקיפינג הכין עבורם איורים לכמה ספרים, שאומנם נועדו לנוער, אבל הם שהוציאו לו שם של מי שהביא את האלימות לאיור האנגלי
קרא עודמאחר שרות הקיפה את הנושא בדעות שונות, הקורא מצא את עצמו אומר לפעמים: “הו! בדיוק מה שאני חשבתי”, ולפעמים: “מעניין, על זה ממש לא חשבתי”.
קרא עודאנחנו, הילדים של כרכור הקטנה, אימצנו לעצמנו מקומות ועלילות מהספרים, ולא הפריע לנו לחיות זמן מה על גדות המיסיסיפי עם תום סויר או ברחובות בודפשט עם נמצ’ק ממחניים
קרא עודאחרי הטיפול הנפלא של אנדרסן בצל, לא הייתי מעז בתור סופר לכתוב עוד משהו בנושא הזה. אבל רבים מאוד לא שמעו את האזהרה שלי.
קרא עודאנצל כאן את המפעל הזה, כדי להציג בפניכם מאיירים וספרי ילדים מvתקופה שcv חבריי ואני למדנו איור בבצלאל.
קרא עודכשנפתח בפניי המוסף 21 – שהקדים את דבר אחר ב-14 שנה – יכולתי להזרים אליו חלק גדול משפע הקריקטורות, בעיקר אלה שצוירו בשחור-לבן.
קרא עודכמי שמייד בוחן ואפילו שופט, החלטתי שיש לו, לג’ון ברנינגהם, יכולת מצוינת בשימוש בצבע, בטכניקה ובעיקר בטקסטורות.
קרא עוד